Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Veronica - 10 augusti 2009 17:08

...ligger och väntar på att jag ska sortera, vika och stoppa in i garderober och lådor, så får ta tag i detta projekt snart...


Har en fyrbent donna slappandes i ena fåtöljen och en annan skönt ihoprullad på mattes nybäddade säng! :-) Mulet och risk för regn och åska till kvällen, skulle jag tro, så ska nog snart logga ut och läsa lite istället. Kommit in i en liten läsperiod, helt enkelt!


I morgon ska jag träffa en gammal kompis på stan. Hon bor i Jönköping, så vi ses inte så ofta längre, så gäller att passa på när det blir tillfälle. Ska bli kul att ses i alla fall. Blir nog fika, när jag lämnat tillbaka några låneböcker på bibblan.


Till Nettis:

Håller med dig helt och fullt - vill också gå i ide under senhösten och vintern. Bara sova bort alla mörka dagar och sedan vakna glad och pigg framåt vårkanten! Men är bara att göra det bästa av det hela. Går ju bra för det mesta! Förr, innan pappa blev sjuk och så småningom gick bort, så älskade jag nätterna, oavsett årstid, men nu gör de mig bara ledsen, i alla fall om det är mulet, mörkt och dant... Får hoppas på många nätter med månsken framöver! /Kram tbx från mig och nosbuffar från mina båda gosbollar! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards