Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Veronica - 13 augusti 2009 21:43

...men dels scannar den just nu (fortfarande), dels har den varit igång hela dagen, så är nog läge att logga ut efter detta inlägg.


Kattis:

Ska fundera på det, alternativt köpa en ny i början av nästa år och på det viset förlänga abonnemanget ytterligare... Får se hur jag gör!


Nettis:

Lite nyfikon på din nalle. Alltså, vad den har för funktioner och så... Fast kan ju kolla upp det på Nokias hemsida också!


/Kram!


Av Veronica - 13 augusti 2009 10:54

Bokade om ögonläkaren fram till den 25.e istället. Enkel orsak - har inte råd just nu. 300 spänn är mycket pengar, helt enkelt! Men får ju pengar den 18.e, så är bara att räkna in i budgeten för augusti.


Ang. telefonen så avvaktar jag nog ett tag med att investera i en ny. Använder ju inte mobilen så värst mycket längre. Har den till och med avstängd periodvis. Ett irritationsmoment för en del, verkar det som, men har ju för sjutton en hemtelefon man kan nå mig på, om det är viktigt. Kanske skulle spara batteriet genom att bara ha den på och med mig när jag är i väg någonstans.


Mulet även i dag, men uppehåll just nu i alla fall. Blir nog en stund här vid datorn med ett av alla mina projekt. Dyker ständigt upp nya idéer, så lär ju inte sakna sysselsättning!


Till Katarina:

Lycka till hos tandis, men tror säkert det kommer gå bra! :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards