Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Veronica - 29 augusti 2009 21:35

Orsaker:


Vänner som bryr sig om!

Två underbara dunisar, som verkligen fått mig att skratta mycket i dag. Kim har t.ex haft en aktiv lekdag, men upprepade språngmarscher, busiga jamningar och även mycket ompysslande av hängiga matte... Och Dina har såklart också hjälpt till! :-)


Laget i mitt hjärta, Djurgårdens IF, vann finalen i Nordic Trophy Cup mot Fjollkö... Hm, LHC, menar jag förstås, men kan tyvärr bara inte med denna klubb... Hur som helst, DIF vann med 4-1 och det känns lovande inför hockeypremiären som startar om en dryg månad! Om ändå fotbollskillarna kunde ta efter och avsluta säsongen på ett bra sätt nu också - för som läget är nu så bara KAN det gå bättre!


Ang. det strul jag nämnde i mitt förra inlägg - det som inte känns bra, så är det som sagt inget superallvarligt eller ens något som nöter min vardag vanligtvis. Lätt att förstora upp saker som sårat och gjort en besviken, när man känner sig låg, men är som sagt lugnt. Behövs ju bara att det händer något kul, så... Och så mina goseunderbara fyrbenta "döttrar" också.... Åh, vad jag bara tokälskar dem!


Nej, dags att ev. värma vetekudden och kanske sitta en stund vid TV:n, innan läggdags!


/KRAM på er!


Av Veronica - 29 augusti 2009 10:09

...för att pyssla lite med FarmVille och ska väldigt snart äta frukost.


Känner mig lite låg i dag. Frustrerad, irriterad och smådeppad. Inget tokallvarligt, men räcker bra ändå. Saker som hänt tidigare och som jag försöker lägga bakom mig poppar upp och jag känner mig sårad, ledsen och förbannad. Har visserligen en förmåga att ibland älta saker längre än vad de egentligen är värda och tror inte nuvarande period, med dess humörsvängningar gör saken bättre direkt. Men ändå...


Fast det som irriterar och gör mig mest sårad just nu är inget jag varken kan, vill eller tänker skriva om här. Är något jag får reda ut på annat sätt. Står dock lite i valet och kvalet hur jag ska gå tillväga. Fast just nu lutar det hela mest åt att bara låta det hela vara. Att avvakta och se om det hela ändå löser sig på något vis.


Hur som helst, strunt samma! Dagens planer blir att fortsätta pyssla med ett projekt jag påbörjade i går, kanske äta lite godis och bara ta det lugnt. Känner varken för att aktivera mig alltför mycket eller vara så värst social för den delen, men det ordnar sig så småningom!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards