Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Lista: Ssammanfattning av året som gått

Av Veronica - 30 december 2009 21:54

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Kanske man kan säga!

 

Höll du några av dina nyårslöften?

Brukar inte ge några nyårslöften längre, men hade inför detta år bestämt mig för att fortsätta jobba för att må bra och tappa ytterligare kilon och DET har gått riktigt bra! :-)


Blev någon av dina vänner förälder i år?

Ja

 

Dog någon som stod dig nära?

Inte direkt nära, men några grannar här i huset som jag tyckte bra om gick bort detta år.


Vilka länder besökte du?

Östergötland, Stockh... Nej, allvarligt talat så har jag hållit mig inom Sverige detta år.

 

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010?

Hm, bra fråga. Mer pengar vore väl aldrig fel, men annars vet jag inte - just nu i alla fall!


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

Nja, egentligen inte.

 

Vad var din största framgång 2009?

Att jag har lyckats fortsätta tappa i vikt och faktiskt både mår bra och även har trappat ner rejält på godis och annat onyttigt! :-)

Största misstaget?

Vet inte just nu. Tror inte jag begått några alltför stora misstag detta år. I alla fall inget som är värt namnet!

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Varit förkyld vid några tillfällen, men annars helt okej!

 

Bästa köpet?

Får nog bli min DVD/VHS-kombi, med inspelningsfunktion även på DVD:n. :-)

Vad spenderade du mest pengar på?

Tandläkarräkningar, helt klart!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina katter gör mig alltid riktigt glad. Även sommarveckan på Almåsa gjorde gott. Något jag absolut siktar på att göra om kommande sommar!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?

Oj, är väl ett gäng, men kommer inte på något som sticker ut extra.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Tja, med risk för att verka mer negativ än jag egentligen är, så har jag kanske varit mera låg detta år. Dock långt ifrån varje dag. Men hösten som varit har känts rejält tung, utan att det för den skull hänt något särskilt.


Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat kanske, men har ju gått bra ändå!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Ältat saker och ting som tyngt mig under året. Är tyvärr rätt bra på att älta saker och ting. Vissa saker är svåra att smälta, även om man till slut ändå kämpar sig vidare!

Hur tillbringade du julen?

Som vanligt, med mams, mina katter, lillasyster med sambo! Lagom, mysigt och helt perfekt!

Blev du kär i år?

Knappast! Blir inte kär så lätt!

Hur många förhållanden?

Ja, gissa det ni... *suckar*

Favoritprogram på TV?

Oj, ingen aning. Kollar inte överdrivet mycket på TV längre!

Bästa boken du läste i år?

Vet inte.


Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning!


Något du önskade dig och fick?

En elektrisk juicepress!


Något du önskade dig, men inte fick?

Kommer inte på något.


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Firade med en väninna, en moster med sambo, lillasyster, min brorsdotter + mams och katterna såklart!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ja, det gör det definitivt!

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Som vanligt!

Vad fick dig att må bra?

Mina katter! :-)

Vem saknade du?

Någon som i alla fall jag sett som en nära och trogen vän, men i nuläget känns denna vänskap oerhört avlägsen. Inte enligt mitt önskemål dock, men har gjort det jag kan - nu ligger bollen hos honom!

De bästa nya människorna du träffade?

Ett gäng galna, men ack så roliga och trevliga SRF-are på kurs på Almåsa! :-)

Årets sötaste?

Dina och Kim såklart!


Årets hetaste?

Var väl några dagar i somras, när solen låg på som bäst!

Årets största kärlek?

Dina och Kim


Årets besvikelse?

Vänskapen som försvann...


Årets bästa?

Sommarveckan på Almåsa

Årets snällaste?

Min goa mams!

 
 
Ingen bild

"mimosa"

30 december 2009 22:25

Hoppas ditt nya år blir som du önskar:)
Ha det bäst!

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards