Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Dagens träning!

Av Veronica - 1 maj 2009 17:10

Precis avverkat 1 km på tiden 5.30 och bränt 15 kalorier. Och än har inte sötsuget satt in, ang. mitt och syrrans vad! Visserligen bara gått knappt en dag av 31 till att börja med i alla fall, men ändå... Har i alla fall givit mig den på att fixa det, trots diverse födelsedagar och dylikt. Men som sagt, inga problem att avstå från läsk och godis i alla fall! Och även om man ju numera inte är någon alltför stor konsument av just godis och läskeblask så lär man nog tjäna i alla fall en och annan krona, vilket ju inte heller är direkt fel.


Dock funderar jag på att avboka tandläkarbesöket samma dag jag ska till Stockholm på kurs, även om jag nog hinner med det, då det är tidigt på morgonen. Men kursen kostar ju lite + att jag måste lägga ut för resan också och har inga akuta besvär (peppar, peppar) med tanden som ska rotfyllas just nu i alla fall! Lär väl inte bli av förrän till hösten, men då hinner man ju spara ihop ännu mer pengar, så jag definitivt kan betala hela kalaset på en gång! Nåja, de ordnar sig!


Blir en lugn eftermiddag/kväll för min del nu! Har i alla fall inget som helst planerat!


 
 
Julia

Julia

2 maj 2009 07:16

Smart att boka om tandläkarbesöket,onödigt att riskera att få ont i munnen direkt innan resan. Hoppas att kursen blir givande.

Kram till dig och gosbollarna

http://hjulia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards