Alla inlägg den 15 december 2010

Av Veronica - 15 december 2010 14:32

Det var f-n, vad struligt det var att logga in på denna blogg då... Förstår nästan att så många bytt till andra sidor... Hur som helst...


Fått ställa in såväl sjukgymnastiken i dag som morgondagens poolbadande, p.g.a att jag vaknade med huvudvärk och feber i morse. Känningar av en förkylning i kroppen också, men den har inte brutit ut riktigt. Återstår att se om den gör det... Kände mig riktigt seg och trött i går och är bara en aning piggare i dag, kanske mest för att jag sovit hela morgonen och förmiddagen.


Halvmulen dager ute också, vilket väl ytterligare bidrar till trötthet och dylikt. Men annars är det lugnt, som jag brukar säga... :-)

Inga planer för den fortsatta dagen. Kanske lite mys framför TV:n eller så... På fredag ska jag till Coop och hämta min splittersladd till telefonen, så jag kan koppla in och börja köra med bredbandstelefoni. Har nämligen tänkt stanna inne i dag och i morgon, för fick den redan i går, så den ligger på postavdelningen och väntar... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards