Alla inlägg den 9 december 2010

Av Veronica - 9 december 2010 17:18

...och förhoppningsvis liiite klokare också, men det vete f-n... :-)

Enligt min moder lär jag ha sett dagens ljus för första gången klockan 11.43, den 9.e december 1975. Var 50 cm lång, tror jag och vägde 3200 gr! BF var beräknad till julafton, men hade väl lite bråttom av mig, så pluppade ut några veckor innan. Mams åkte in till BB redan kvällen innan, så förmodar att hon fick genomlida ett par tuffa timmar där, men dels gick ju allt bra, dels hade hon ju vanan inne, med fem födslar innan, så att säga... :-) Hur som helst, resultatet blev ju rätt okej ändå, om jag får skriva det själv, och det gjorde jag just... :-)

Hur som helst. Varit en bra dag hittills. En del telefonsamtal, SMS, ett besök (än så länge) och en hel rad gratulationer på FB! Helt i min smak! Några återbud har det kanske blivit, men ibland kan det ju faktiskt dyka upp annat + att man väl inte i onödan ska ut och slira på vägarna i detta väglag. Men nån mer kanske kikar förbi, vad vet man... Får besök i morgon i alla fall! :-)

Hittills har jag fått en turkosrandig luvtröja, en prydnadsblomma och 100 kronor. Snart dags att smaka mams underbart goda kärleksmums!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards