Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Veronica - 20 februari 2009 20:02

Var ju på stan och åt lunch med min väninna, hennes man och två goa ungar! Var, som vanligt, jättetrevligt! Sedan åkte jag, min väninna och hennes äldsta son och storhandlade. Kryllade av folk i affären, men är ju en sådan dag - barnbidrag/pension har precis kommit, det är sportlov här och fredag... Ingen dag man ska välja att handla på om man har tokbråttom i alla fall! Gick dock bra och jag fick hem de varor jag och mams behövde!

Var sedan inne i en radioaffär och köpte en hemtelefon till Big Siz.. (Så nu vore det väl f-n om man inte ska kunna ringa även till dig). :-) Hämtade även ut ett paket åt mams med lite småprylar i som hon beställt!


Nyfikna kattfröknar jag har - får inte ha min lilla påse med minimorötter ifred... Vet att ingen av dem käkar morot, men lik förb... så ska det undersökas, nosas och eventuellt slickas på dem... (Fy på dig, Gittan, inga sådana tankar nu)... :-)

Resten av kvällen lär gå i lugnets tecken, för har ju en del inplanerat även i morgon. Ska ju till syrran och bl.a kolla på deltävling 3, så... Och på söndag bär det av från syrran till årsmötet med SRF... Så blir väl inget mer bloggande förrän söndag kväll igen, skulle jag tro! Så om nu detta blir det sista inlägget innan dess så får ni ha en skön helg, alla som läser detta!

Av Veronica - 20 februari 2009 12:27

Ska snart iväg till stan och äta lunch med min väninna och hennes familj och sedan ska vi iväg och storhandla! Alltid trevligt att träffa dem! :-)

Solen skiner från en nästan molnfri himmel och bara en sådan sak kan ju få vem som helst på topphumör!

Kort inlägg blev det, men får väl kompensera det med ett längre senare kanske... :-)

Av Veronica - 20 februari 2009 01:09

Har ett extremt störande problem med min dator och nu skulle jag gärna vilja veta om det är någon av er som läser detta inlägg som känner igen det och kanske kan ge mig tips om hur jag kan lösa detta på egen hand, för någon hjälp från Telia lär jag inte få!

Problemet är följande:

När jag klickar på en länk, t.ex här på bloggen så visas ibland först en helvit ruta och sidan laddas inte. När jag då inte kan göra något och stänger ner fönstret kommer det upp en felmeddelanderuta och alla internetfönster stängs ner och jag måste starta om Explorer! Detta problem har jag haft i några månader nu, men bara på en del sidor, typ här på bloggen! J-vligt irriterande, så skulle verkligen bli riktigt tacksam för tips om vad som kan vara fel, om jag kan åtgärda detta själv, eller hur jag annars ska gå tillväga. Har ringt Telia två gånger och påpekat felet! Första gången fick jag rådet att testa min "andra" dator, för att se om problemet fanns även där... När jag svarade att jag bara äger en dator och tycker det räcker, blev personen ifråga väldigt förvånad och kläckte ur sig något om att de flesta hushåll i Sverige i alla fall har minst två datorer! Andra gången jag ringde fick jag bara svaret att de inte har tillgång till några datatekniker och att jag får vända mig till en sådan...

Detta problem uppstod redan i somras och då trodde jag det kanske var ett virus eller annat skit, men lämnade ju in datorn på lagning i november och detta problem försvann inte med alla andra som åtgärdades då...

SUPERTACKSAM för råd och tips om vad jag ska göra åt det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards