Direktlänk till inlägg 20 februari 2009

Snälla, kan någon hjälpa mig!

Av Veronica - 20 februari 2009 01:09

Har ett extremt störande problem med min dator och nu skulle jag gärna vilja veta om det är någon av er som läser detta inlägg som känner igen det och kanske kan ge mig tips om hur jag kan lösa detta på egen hand, för någon hjälp från Telia lär jag inte få!

Problemet är följande:

När jag klickar på en länk, t.ex här på bloggen så visas ibland först en helvit ruta och sidan laddas inte. När jag då inte kan göra något och stänger ner fönstret kommer det upp en felmeddelanderuta och alla internetfönster stängs ner och jag måste starta om Explorer! Detta problem har jag haft i några månader nu, men bara på en del sidor, typ här på bloggen! J-vligt irriterande, så skulle verkligen bli riktigt tacksam för tips om vad som kan vara fel, om jag kan åtgärda detta själv, eller hur jag annars ska gå tillväga. Har ringt Telia två gånger och påpekat felet! Första gången fick jag rådet att testa min "andra" dator, för att se om problemet fanns även där... När jag svarade att jag bara äger en dator och tycker det räcker, blev personen ifråga väldigt förvånad och kläckte ur sig något om att de flesta hushåll i Sverige i alla fall har minst två datorer! Andra gången jag ringde fick jag bara svaret att de inte har tillgång till några datatekniker och att jag får vända mig till en sådan...

Detta problem uppstod redan i somras och då trodde jag det kanske var ett virus eller annat skit, men lämnade ju in datorn på lagning i november och detta problem försvann inte med alla andra som åtgärdades då...

SUPERTACKSAM för råd och tips om vad jag ska göra åt det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards