Alla inlägg den 28 november 2009

Av Veronica - 28 november 2009 18:55

Är nog framför allt detta mörker som är boven i dramat. Blir på något vis alltid lite låg i november och strax innan alla helger. Även själva helgerna kan ibland vara lite småsega, men brukar kunna göra dem så bra som det bara går i alla fall! Är ju i grunden en positiv och oftast glad individ, så är nog därför dessa perioder känns lite extra tunga! Ska dock som vanligt kämpa mig igenom detta - är ju långt ifrån ensam om att känna som jag gör i alla fall!

Har även precis knåpat ihop ett mail, där jag rakt och ärligt skrev av mig, om man kan uttrycka sig så... Känns både skönt och en smula jobbigt, men löser sig nog till det bästa, hoppas jag!

Är väl dags att ta vaccinationen kommande vecka också. Nojar mig lite över diverse biverkningar, men har aldrig tidigare känt annat än lite värk när jag tagit vaccinationer, så borde väl inte vara annorlunda nu,. Och media är ju rätt bra på att förstora upp saker och ting, så har för det mesta valt att inte läsa eller lyssna så mycket. Ska även till en annan form av doktor mitt i veckan och detta ser jag INTE fram emot alls. Inget som är allvarligt, men är den typ av undersökning där man måste exponera en kroppsdel man kanske normalt inte brukar visa upp direkt... Tror nog det kommer gå bra, men är rädd för att jag ska flippa ur, bryta ihop eller att det ev. ska göra ont... Hoppas läkaren är bra och förstående i alla fall. Dessa doktorer är nog vana vid alla möjliga slags reaktioner... Känner mig dock inte ett dugg bekväm med det hela, men det tar nog inte så lång stund i alla fall... Hoppas även att allt är bra!

Fan, står inte ut just nu... Vill ha vår, ljusa dagar och alla jobbiga helger bakom mig... Jävla gnälligt det blev nu då, men ibland har man ju sådana dagar också... Bara att bita ihop och komma tillbaka och det gör jag ju också! Solen har i alal fall strålat hela dagen och DETTA är så UNDERBART i alla fall! Och så har jag ju min goa och förstående mams + Dina och Kim, som pysslar om, tröstar och bara finns där! + alla andra som bryr sig! Kort sagt, efter regn kommer sol! :-)

/Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards