Alla inlägg den 1 november 2009

Av Veronica - 1 november 2009 23:37

Så kanske man skulle kunna sammanfatta min söndag! Den sportsliga biten då, så att säga. Favoritlaget vann sin "måste"-match hemma mot Kalmar med 2-0 och knep alltså kvalplatsen + spelade som bäst när det väl gällde! Tre raka vinster nu och jag hoppas så att det håller i sig i kvalmatcherna som följer! Mina härliga hjältar, TACK för att ni gjorde min söndag! :-)


Det tråkiga, även detta med sportslig karaktär var att fel lag vann Allsvenskan! Och med "fel" lag menar jag att det ALLTID är fel när just detta lag vinner, eftersom de dels är mitt lags största rivaler och bittra fiender, dels för att det är laget jag verkligen hatar mest i hela världen! Ja, jag använder faktiskt ett så starkt ord som "hata" här, även fast jag långt ifrån skulle bruka våld eller önska något ont om spelare, ledare o.s.v Bara är ju så att det ju finns konkurrenter och "hatlag" inom idrotten och så måste det nog vara. Sålänge man inte brukar våld eller beter sig illa på något vis så må det väl vara hänt! Finns i alla fall inget lag jag mindre unnar t.ex ett SM-guld än just de som tyvärr knep det i dag!


Känner dock flera anhängare till just detta laget och det är trevliga människor i övrigt i alla fall! :-)


Hur som helst, jag BRUKAR vara sportslig, men just nu bara kan jag inte gratulera A... tiill SN-guldet! Men istället för att gräma mig över detta så tänker jag såklart istället njuta över Djurgår'ns härliga vinst - självklart! :-)


TACK, alla underbara blåränder för en härlig insats i dag! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards