Alla inlägg den 3 november 2009

Av Veronica - 3 november 2009 17:17

Även gårdagen var bra! Umgicks under sen eftermiddag och kväll med en väninna, som numera är bosatt i Jönköping. Vi kollade på hockey och pratade en massa gamla minnen! Var ritkigt trevligt!


Även dagen har som sagt varit riktigt bra! Var hos tandis och fixade klart min tand, som ju skulle rotfyllas. Och dagens besök blev billigare än jag tänkt, så dels blev totalsumman inte så astronomiskt stor och jag har 30 dagar på mig att betala denna, när fakturan kommer. Dels behöver jag inte låna lika mycket pengar av min släkting för att kunna betala den, vilket ju även gör att jag inte behöver vara skyldig henne alltför länge!


Så har jag ju även fått mig en promenad + varit och handlat lite käk, som mams och jag precis ätit. Idel nyttigheter, och smarrigt var det!


Nu blir det en soft fortsättning på denna dag (eller kväll, om man ska vara petig). Lite TV-spel och så pyssla med farmarna en stund, såklart... :-)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards