Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Huvudvärk och TV-kväll!

Av Veronica - 10 februari 2009 21:16

Varit öm runt bihålorna hela dagen och blir trött i ögonen så fort det är för starkt ljus... Men efter vila och en Ibumetin så känns det helt okej igen! Fast lite täppt i näsan och uppåt känner man sig ju, så blir nog sänggående tidigt... Eller i alla fall tidigt, för att vara mig då! Ska ha en innedag imorgon och verkligen tokvila så mycket det går...

Även kollat på Bygglov - och charmiga Willie! Han är klart bäst! :-) Kul med sådana program också. Är liksom spännande att se alla idéer de har för att piffa upp hemma hos folk. Synd att man inte bor i hus, har pengar och viljan att stå framför en kamera, för annars hade det varit kul att bjuda hem dem för en renovering! :-)

Nej, ska kolla upp min digitalbox - bilden fryser hela tiden, så kanske måste starta om den eller så... Eller ringa Telia och sitta i telefonkö... Grrr....

 
 
Katarina

Katarina

11 februari 2009 06:58

Glöm inte att regelbundet använda nässpray. Mitt onda i bihålor och öron försvann på andra dagen.

Gillar också Willie. Han skulle man vilja ha som farfar el något. Han är helt klart charmig.

http://katarinas

 
Ingen bild

Mimosa

11 februari 2009 12:24

Nä absolut att man kan ge blommor o så på andra dagar, blir oxå mer överraskning, tyvärr blir det nu nästan ett tvång att ge på mors dag o fars dag o jul osv pga man känner trycket o tycker synd om de som ej får på denna dag, blitt så fel detdär. Borde slopa alla såna dagar egentl o ge när man själv VILL-OM man vill o har RÅD o så..
Synd du e sjuk än, va segt det dära, dumma virus, varf ska sånt finnas...kan man undra!
Sköt om dej, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards