Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Slapp söndag!

Av Veronica - 28 december 2008 12:52

Hittills inte gjort så mycket idag. Käkat frukost, tvättat mig och även hunnit spela lite TV-spel. Blivit mycket sådant den senaste tiden. Men har man ett så är det väl lika bra att använda det. Orkar inte så mycket annat just nu ämdå. Förkylningen börjar väl så sakterliga släppa, men lite öm i halsen är man ju än + att jag hostar en del. Är ju sådant som hör till dock.

Blev lite godis igår trots allt, men åt inte upp allt. Är helt enkelt inte gott med godis längre, även om man kan känna suget ibland. Bara bra i och för sig, men ändå... Känns lite i efterhand som det var en onödig utgift, särskilt med tanke på att jag inte har mycket pengar kvar alls på kontot. Men det får gå! Har inga direkta utgifter jag ska ut med innan nästa utbetalning i mitten av januari!

Planer för dagen har jag inte heller. Tänkt hålla mig inne idag och imorgon, för att sedan ge mig ut och handla på tisdag. Mams och jag ska väl ha något gott att käka på nyårsafton. Lär bli en lugn sådan, som vanligt. Vi är inte bjudna någonstans + att det egentligen kvittar vilket. Känns som att nyårsafton mest är fest, fylla, parmiddagar och hångel på balkong vid tolvslaget. Men man får ju göra det bästa av det ändå, om man nu råkar vara singel och dessutom trivs bra med det! :-) Vill dessutom helst vara hemma, i och med att Kim är skotträdd. Hon har varit det sedan hon var unge och hon blir lätt orolig av alla jävla smällare och annat skit som måste användas i dessa tider.

Fy, vad bitter jag verkar, märker jag, men så är det absolut inte! Bara skriver ner mina åsikter om saker och ting! Brukar ju ha en förmåga att tycka och tänka en hel del, på gott och ont! Sådan är jag, helt enkelt!

Nog bloggat för denna gång, ha en fortsatt 3-vlig söndag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards