Alla inlägg den 24 december 2008

Av Veronica - 24 december 2008 23:52

Men dock skönt att den snart är över.

Vi hade visserligen hur trevligt som helst. Åt god mat, kollade in Kalle Anka, öppnade paket och spelade Buzz! Men som sagt, är helt okej att det snart är vanlig vardag igen... Några helgdagar till bara + trista januari, men sedan... Snart är det ljusare om dagarna!

Mina julklappar:
En kökshandduk
Ett blårutigt bäddset
En blå skål + en påse godis
Dusch och badcréme
Persikoparfym
Ett PS2-spel

Ska få en julklapp till av min lillasyster, så fort den kommer hem! Jättenöjd med alla prylarna! :-)

Att jag ändå känner mig lite låg beror på saknad av pappa + att jag nog har feber också. Så juldagen blir det nog att tillbringa nerbäddad, med en bra film och/eller TV-spelet. Tänker i alla fall inte göra många knop, om man säger så!

Än en gång, God Jul på er! Och skänker en särskild, en aning vemodig, tanke till min älskade pappa! God Jul på dig och sov i ro... :-(

Av Veronica - 24 december 2008 01:54

...önska alla som läser denna blogg en riktigt GOD JUL! Det ska jag ha i alla fall, har jag bestämt, trots förkylning och så!

Ha en riktigt bra och mysig dag!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards