Alla inlägg den 19 december 2008

Av Veronica - 19 december 2008 18:01

Varit en rätt fullspäckad dag. Faktiskt haft så mycket att göra att jag inte hann kvista förbi tandis och betala skulden. Men gick lika bra att göra det på måndag, så det ordnar sig!

Träffade en väninna och hennes bägge söner i förmiddags. Vi fikade på stan, tog ut pengar, lämnade tillbaka böcker på biblioteket och så köpte jag ännu en transportbur, så mina gosnosisar nu har varsin! Mams betalade den ena! Gulliga hon! :-) Sedan åkte vi och storhandlade. Blev något dyrare denna gång än annars, men dels delar mams och jag på kostnaden, dels är det ju snart jul och då blir det ju lite extra käk. De varor som bör vara så färska som möjligt ska jag köpa på måndag eller ev. tisdag.

Varit mulet och regnigt väder hela dagen, vilket väl inte gör en direkt pigg elelr så, men annars är jag på riktigt bra humör! Skönt! :-) Ska titta på film senare med mams! I övrigt blir det en riktigt lugn fredagskväll!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards