Alla inlägg den 23 december 2008

Av Veronica - 23 december 2008 20:25

...pysslar jag med just nu, .d.v.s att jag ska fixa två julklappar till via datorn till syrranoch mams! Skulle även hjälpt mams att göra julgodis, men hur kul känns det, med lätt öm hals och rinnande kran... Hoppas och tror hon orkar o hinner göra det på egen hand. Men ska snart upp till henne och hålla henne sällskap i alla fall!

Min brorson var hos mams från igår till i eftermiddags. Fick lite spel av honom till mitt PS2! Så nu har jag ytterligare några att spela vid behov. Kanske inte blir så mycket av just ikväll, men kommer ju fler dagar... I och med att jag ju inte är direkt kry så blir det nog gott om tid att bara sitta under en varm fleezepläd i soffan och spela spel eller kolla film den närmsta tiden... Och då är det ju som sagt bra att ha lite att välja emellan.

Nej, dags att pyssla klart med julklapparna, så DET blir färdigt nån gång... Ser ganska mycket fram emot morgondagen, dels för att vi blir några stycken, men ändå blir det lagom lugnt och mysigt. Hoppas även på att i alla fall något jag önskat mig finns i något av de paket man får... :-) Hoppas även såklart att jag mår lite bättre och i alla fall inte helt tappat smaken...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards