Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Veronica - 4 februari 2010 15:04

Nu har jag fått hem träningsmaskinen jag bytte mot min gamla videokamera. Yngsta storasyster med sambo var här nyss och levererade den från äldsta systern. :-) Så nu ska jag komma igång med mag och ryggmuskelträningen också. Mjukstartar givetvis, men kul att ha tillgång till denna träningsmojäng, som jag tyvärr inte har namnet på just nu i alla fall.


Skulle också, precis som Nettis, vilja ha ett löpband att kunna traska på när vädret är som t.ex i dag, halvmulet och töigt. Är väl skönt för alla er som gnällt så mycket på all snö. Precis som att slirigt och moddigt väder skulle vara bättre... Ja, ja, jag KAN fortfarande förstå de som bor i hus och måste skotta eller de som tvingas köra bil på igensnöade vägar dagligen, men i övrigt... Är det vinter så ÄR det. Och vad man än tycker om snön annars så borde nog de flesta medge att den även lyser upp i det annars så grå vintermörkret. Nu är det ju dock ljusare längre om dagarna, så visst går vi mot vår och allt vad det innebär. Men för min del får det gärna vara vinter resten av februari också!


Ska i dagarna hämta hem ett paket från Ellos åt mams. Där finns även en spikmatta som hon gulligt nog köpt åt mig. Aldrig provat att ligga på en sådan. Något särskilt man ska tänka på, så tipsa mig gärna om detta.

Nej, dags att farma en stund till så får man se vad man hittar på senare! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards