Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Veronica - 14 februari 2010 13:46

Kan man väl mer eller mindre kalla vad jag tagit just nu. Vinter-OS började ju nu i helgen, allt pyssel med FarmVille och så är jag förkyld. Dessutom känner jag mig just nu inte direkt bloggmotiverad. Men har för den skull långt ifrån tänkt lägga ner bloggandet. Tar som sagt bara en liten paus, eller skriver när jag känner för det. Gör jag ju annars också, men ändå...


Har ju heller inte någon enorm läsarkrets som hänger här flera gånger om dagen och kräver ständigt inkommande inlägg. :-) Menar nu inte med detta att jag på något vis är bitter över att jag inte har ett snitt på 100-1000 bloggbesökare om dagen. Jag bloggar fortfarande mest för egen del - för att jag älskar att skriva och tycker det är skoj. Är ju dock kul att i alla fall några läser det jag skriver då och då, annars kunde jag ju lika gärna har fört dagbok eller dylikt via Word istället. Kanske förresten vore en idé. I en dagbok kan man ju skriva precis hur öppet som helst. Inte så att jag mörkar det jag skriver här, men ni förstår säkert.

Bla, bla, bla, nu ska jag farma och bara njuta av denna vintriga söndag. OS-sändningarna börjar ju om ett par timmar också, så nog har jag att göra! :-)

Blir även en träningsfri vecka, p.g.a förkylningen. Endast avverkat 2 km i torsdags. Får se hur det känns kommande vecka, men tar en dag i taget! Inga måsten eller dylikt. Kör på i min takt och det har ju fungerat ypperligt hittills! :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards