Direktlänk till inlägg 8 juli 2009

Lista snodd från "mimosa"! :-)

Av Veronica - 8 juli 2009 14:13

Vädret just nu?

Mulet, men uppehåll


Du befinner dej?

Sitter vid min dator


Har du semester nu?

Är ju sjukpensionär tills vidare, så har ju "semester" för jämnan


Badat i år?

Nej, inte utomhus i alla fall


Vad ska du göra i sommar?

Åka på en rekreationsvecka till Almåsa kursgård utanför Stockholm 12-20 juli och sedan åka på en endagarstripp till Kalmar den 22 juli. I övrigt har jag inget särskilt planerat! :-)


Grillat än?

Nej, inte så överdrivet förtjust i grillat, men någon gång ibland är helt okej


Vem står vid grillen?

Vem som helst, förutom jag då


Spelat kubb?

Nej, aldrig förstått det roliga i detta spel


Fiskar du?

Nej, men äter gärna fisk! :-)


Vem fick du mess av senast?

Tror det var från en av mina systrar


Vad gjorde du i går?

Fikade med en bekant på stan, bl.a


Vad ska du göra om en stund?

Pyssla lite vid datorn och sedan ev. fortsätta lägga över videoklipp från kameran till DVD-skiva


Gick du upp tidigt i dag?

Kan jag inte direkt påstå


När somnade du?

Ganska sent, faktiskt


Vem fick du puss av senast?

Dina, tror jag :-)


När hade du sex senast?

Tja, när var det... Tror det var någon gång i slutet av 1800-talet, i mitt förrförra liv... *suckar ironiskt*


Hur är du klädd nu?

Är lagom klädd för det klimat som råder just nu


Fryser du?

Är ju synd att påstå


Frukost i dag?

Mams hembakade tekakor och kaffe 

 
 
Nettis

Nettis

14 juli 2009 13:19

Alltid roligt att få veta lite mer om personen bakom bloggen :) ! Jag lånar dom frågorna om det är ok ;) ?!
Ha en fortsatt trevlig dag! Jag lägger till dig som länk :) hoppas att det är ok :) !

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards