Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Veronica - 17 oktober 2009 15:15

Började redan i torsdags känna av en ny förkylning i kroppen och vaknade mycket riktigt med 38,8 i feber i går mnorse. Eftersom jag inte alls var särskilt kry, så fick jag lämna återbud till dopet jag skulle bevistat i dag. Trist, men inget att göra åt!


Mest legat och vilat både i går och i dag. Fortfarande öm i halsen, men hade dock inte så hög feber i dag. Faktiskt ingen alls, eller precis på gränsen. Måste ju åka i väg och storhandla på måndag, när pengarna kommer, då jag inte har någont kattsand hemma. Så ska ägna resten av helgen åt vila, mycket dryck och bara rå om mig självl, så är det lugnt. Är inte tokförkyld, men mår ändå tillräckligt visset för att orka företa mig något alltför ansträngande. Ja, ja, går över! :-)


I och med att jag i alla fall inte har ont i huvudet eller någon direkt feber så blir det väl en stund vid datorn nu, inloggad på FB! Såklart... :-) Men som sagt, förutom detta så lär det bli en lugn och slapp helg!


Önskar alla en fortsatt mysig lördag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards