Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Veronica - 9 oktober 2009 00:51

Fick brev i går om att jag ska få en tid hos gyn, eftersom prooverna jag tog på hälsokongrollen visade på lätt förändring. Vilken typ av förändring eller dylikt har jag inte fått svar på. Men i och med att det står lätt avvikelse så är det nog inget allvarligt i alla fall. Hade dock hoppats slippa gå till gyn, då det verkligen känns allt annat än bra! Är ju inte, som någon kompis påstod nån gång, som att gå till tandläkaren. Munnen ser ju folk varje dag, men... Skit samma, vad folk än har för något att säga om detta, så är det väl lika bra att knalla i väg och göra den där undersökningen, när jag får kallelsen. Få det överstökat! Hoppas bara inte den s.k lätta avvikelsen kräver medicinering eller dylikt! Har inga besvär i alla fall, men tror det hela handlar om nån form av överskott på manliga hormoner, vilket orsakar något oönskad hårväxt på ställen en tjej väl inte bör ha detta... Ja, ja, det ordnar sig!


Så blev det uddamålstorsk i hockeyn också. Så irriterande, men är bara att bita ihop och ta nya tag nästa match. Känns i alla fall inte som att denna dag riktigt vara min, om man säger så! Så nu ska jag krypa i säng, fortsätta lyssna på den Maria Lang-deckare jag påbörjat för ett tag sedan och sedan sova!


Var för övrigt och besökte släktingen på sjukhuset i onsdags och hon mår bra efter omständigheterna. Hon ville att jag skulle gå in på hennes blogg och skriva några rader, men har inte gjort det än i alla fall. Får se hur jag gör! Enklast vore ju om hon själv skrev där när hon kommer hem igen.


Och förresten, ventilationskillarna dök upp till slut vid lunchtid. Undersökningen tog väl cirkus 2 minuter och jag vet ärligt talat inte ens vad de gjorde, men fick i alla fall sova längre i morse!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards