Direktlänk till inlägg 15 september 2009

Jaha!

Av Veronica - 15 september 2009 22:08

Tänka sig, man är utan dator i 11 dagar och vips så ändrar de om någon av de grövsta på bloggen. Rätt irriterande faktiskt, men ombyte förnöjer heter det ju, så...

Hur som helst, det har inte hänt mycket sedan jag bloggade sist. Varit datorlös p.g.a ett gäng ettriga små virus, men nu ska de väl förhoppningsvis vara väck. Datorn har fungerat hittills i alla fall, sedan datorteknikern var här och rensade bort ovan nämnda virus tidigare idag (peppar, peppar, ta i trä).


Mest fördrivit timmarna vid datorn genom att pyssla med min farm på FaceBook. Ja, vaddå - har man ansvar för en hoper djur och dylikt så måste man ju vårda dem också! :-) Fick dock odla om mina grödor, då de hunnit vissna för mig, men sånt är livet.


Ska nu återvända till farmen igen och skörda lite jordgubbar, så ha en fortsatt braig kväll, alla bloggare och övrigt löst folk... Hm, få se om jag kommer på hur man skicka detta - är säkert inte så krångligt... :-)

 
 
Ingen bild

Mimosa

15 september 2009 23:10

Kul du e tbaka!! Hoppas nu din dator e helt kry o håller sig så länge!:) ja ändringar i bloggen har gjorts, gillar det iallafall går att lösenskydda inlägg, jag vill ju ej att folk ska veta vem jag e, förutom de jag valt ut själv, o då kan man lösenskydda då man visar nåt som kan ge vink om vem man e! Ha det braaaa

 
BigSis

BigSis

16 september 2009 07:51

Ja, ombyte förnöjer som de säger he he. Ta väl hand om grödorna och de små djuren åt mig med he he.

http://cybermorsan

 
Julia

Julia

16 september 2009 08:40

Härligt att du är tillbaka! Jag har saknat dig. Det är trist att få datorn infekterat av virus. Hoppas att du har en bra virusskydd nu så du slipper dem för alltid.

Jag använder inte facebook alls längre (har inte gjort det i flera månader), min dator slog larm varje gång jag loggade in där om allt möjligt, så jag tyckte att det var lika bra att strunta i den helt och hållet. Jag är mycket restrektiv ute på nätet och om virusskyddet varnar för en viss sida, överväger jag noga om jag vill riskera och strunta i varningen.

Hur som helst är det jätteroligt att du är tillbaka!

Kram till dig och nosgnugg till dina (p)älsklingar ;-)

http://hjulia.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards