Alla inlägg den 1 september 2009

Av Veronica - 1 september 2009 23:59

...och jag ska alldeles strax krypa i säng och njuta av månskenet, tills jag somnar.


Varit en bra dag! Var på kalas hos äldsta systern, som fyllde år! Vi åt kycklingsallad, som man själv fick komponera. Jag åt kyckling såklart, salladsmix bestående av sommargrönsaker, tomater, gurka och isbergssallad, majs, ananas, gröna vindruvor och ugnsvarma baguetter med ost på. Vi drack vatten till måltiden. Riktigt, riktigt mumsigt och väldigt nyttigt. Blev heller ingen tårta till efterrätt, vilket var tänkt först, men gjorde inte mig något i alla fall!


Syrran fick filmen Arn - Riket vid vägens slut av mig och 20 kronor + ett fint kort av Dina & Kim! Av mams fick hon 100 kronor, som hon köpte gröna växter för! :-)


Apropå presenter, så vill jag återigen tacka Mimosa för hennes gulliga brev, med en jättefin tavla! Blev verkligen både glad och glatt överraskad. :-)

STOR KRAM PÅ DIG!!! :-)

Nej, sängen kallar, men ha en fortsatt bra natt, alla bloggare och övriga!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards