Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Kärleksförklaring till mina älskade katter Dina & Kim!

Av Veronica - 28 oktober 2008 13:34

Finns ingen som får mig att skratta så mycket som ni!
Som tröstar när jag är ledsen!
Som helhjärtat ger tillbaka av den kärlek jag ger er!
Som lugnar ner mig med spinn i örat, en mjuk puss eller bara genom att finnas där, när jag är arg, upprörd eller rädd!
Som aldrig sviker!
Som finns där, lyssnar och bryr sig om mig, oavsett hur jag mår!
Som bevarar de hemligheter jag anförtror er!
Som jag kan lita på till 110 procent!
Mina älskade små "Flingor", ni är det absolut dyrbaraste jag vet!
För mig är ni inte bara två "katter", vilka som helst!
För mig är ni så otroligt mycket mer än så och jag kommer alltid älska er och göra allt för att ni ska ha det så bra som det bara går!
Tack för att ni så kravlöst finns där, ni kommer alltid förbli mina allra bästa vänner!
JAG ÄLSKAR ER!

/BAMSEKRAMAR i massor från matte!

 
 
mimosa

mimosa

28 oktober 2008 19:11

De tycker nog om dej lika mycke oxå:)
Katter brukar känna om de e omtyckta, tror därför många utekatter kommer fram t mig för jag utstrålar nog lugn o gillande typ!

http://mimosa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Julia

17 februari 2009 15:26

En av dom finaste och ärligaste kärleksförklaringar jag har läst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards