Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

Seg dag!

Av Veronica - 20 oktober 2008 16:03

Nej, blev ingen träning idag - känningar av förkylningen fortfarande, men vore f-n om jag inte ska kunna köra ett urlätt pass på löpbandet på onsdag i alla fall - vill ju verkligen... Är dock ytterst noga med att inte träna, när jag t.ex har ont i halsen, har feber eller är snuvig. Lärt mig av misstagen. Fick för ett antal år sedan för mig att jag skulle träna innebandy, bara en vecka efter att jag rest mig ur sängen efter en kombinerad halsfluss/influensa. Resulterade i hjärtklapning och svårt att andas... Gick ju bra den gången, men man lär sig ju något av det i alla fall!

Annars då? Tja, blir väl storhandling till kvällen om min väninna orkar! Nog varit mycket nu, sedan hennes svärfar gick bort i fredags, så... Önskar så att det snart ska hända lite kul saker också - inte bara en massa elände... Är dock inget jag känner att jag vill eller orkar fördjupa mig i på denna blogg - bara hoppas allt löser sig till det bästa!

Är rätt skönt att skriva av sig lite, oavsett vad man skriver om, tycker jag. Funderar på att kanske börja skriva dagbok på datorn, fast i Word då, inte offentligt! Får se hur det blir... Är i alla fall klar med filmpärmen nu. Blev kanonbra, om jag får säga det själv... :-) Filmerna i bokstavsordnin med lite info och ev. lista så jag kan fylla i OM jag nån gång lånar ut en film... Fast som jag skrivit tidigare - inte så pigg på att låna ut. Har tyvärr hänt att man inte fått tillbaka prylar och så... Nåja, får se vad nästa "projekt" blir. Tror jag ska rensa ur alla skåp och garderober nån dag. Lär nog hitta en och annan pryl jag nog letat lite efter + en hel del jag även kan kassera... Har ju även mitt vindsförråd, som nog behöver gås igenom, men väntar nog med det tills i vår, när det blivit lite varmare igen...

 
 
Ingen bild

mimosa

20 oktober 2008 16:35

Hoppas du ej blir lika risig som jag, e såå tråkigt o man orkar ej mycket heller..
Dagbok på datorn kan nog va bra ide, kul att titta tbax efter många år, endel börja när de va riktigt unga, jag har ej det tyvärr, hade vart kul läsa nu om då man va tonåring!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 4 september 2020 12:19

Hej alla följare...Ha ha, nåja... Med tanke på hur (o)regelbundet jag skriver på denna blogg så skrev jag ovanstående rad med viss ironi!Kul om någon ens tar sig tid att orka läsa denna blogg, typ... Tack Facebook!!! :-)Mycket har ju hänt sedan sist,...

Av Veronica - 13 mars 2019 15:17

...verkar inte vara min grej. Men å andra sidan väljer man ju själv hur ofta eller sällan man vill göra sina inlägg. Om sedan folk läser dem eller ej har jag ingen aning om. Men skriver mest för skojs skull!Livet flyter på, blir mer och mer "Stockhol...

Av Veronica - 14 augusti 2018 13:19

Väntan har varit lång sedan sist vi sågs… (16 dagar…) och snart, snart får jag krama om den finaste människa jag vet!!! Snart 4 veckor har gått sedan vi möttes för första gången och jag har sedan dess mått så otroligt bra – så myc...

Av Veronica - 11 augusti 2018 13:18

Det blåser på rätt bra ute just nu och är misstänkt mulet… Tycker mig ana åskmuller i fjärran också, så får bli ett kort blogginlägg, innan jag loggar ut och drar ut modemet – för säkerhets skull… Blev ju inget inlägg igår &ndash...

Av Veronica - 9 augusti 2018 18:25

OM du vill veta något om mig – fråga! Jag svarar alltid ärligt eller inte alls – beror ju på vem som frågar och VAD man vill veta. Är dock en öppensinnad person… OM du hör ett rykte om mig – eller nån annan med för den delen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards