Alla inlägg den 28 april 2010

Av Veronica - 28 april 2010 10:44

Sitter med vetekudde och molande värk, då perioden satte igång i går. Men är bara att bita ihop, se glad ut och göra det bästa av situationen, för det går ju över!


Annars är det väl lugnt här, skulle jag tro. Lite trist väder bara, men efter regn...


Är ju inte inne och bloggar så mycket för tillfället, men tänker inte sitta här och skriva en massa om varför. Bloggar när jag har lust helt enkelt. Finns ju heller ingen mall som säger att man MÅSTE blogga stup i ett. Beror ju mycket på hur inspirerad man är och hur mycket tid man har. För trots att jag ju har förmånen att planera mina dagar, så finns det inte alltid tid eller ork att sätta sig och blogga. FB och FV tar ju en del tid, men finns ju annat att pyssla med också.


Har inte heller lagt träningen på is eller så, bara för att jag inte levererat resultat här på bloggen. Kan väl inte påstå att jag toktränar dagligen, men har ju heller aldrig varit mitt mål med det hela. Tränar regelbundet i alla fall, tycker jag och räknar även promenader till och från affären t.ex som träning. :-) Behövs ju egentligen så lite för att må bra! :-)


Inga direkta planer för veckan annars, förutom vårmarknaden på fredag. I dag ska jag bara softa och ta det lugnt. Känner mig inte det minsta social, men beror mest på värken då, som ju som sagt går över.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards