Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Veronica - 7 mars 2010 16:57

Ganska så nyligen hemkommen från en yngrehelg i Hultsfred. VI diskuterade bl.a arbetsmarknaden, kommunikation på nätet och en del annat. Sent blev det ju också, som brukligt är, på något vis. Kom i säng först runt kvart över ett i natt.. Nåja, händer ju titt som tätt att jag är vaken längre hemma, men då brukar jag å andra sidan ha sovmorgon och inte kräla ur bingen i ottan (runt halv sju). Och nu VET jag att åtminstone alla småbarnsföräldrar och/eller ni med ett arbete att kvista iväg till säkerligen skulle kunna opponera er och utbrista något i stil med: " Halv sju är väl inte sovmorgon"? Men för undertecknad är det så...


Annars har det inte hänt så mycket att orda om. Är, som jag kanske skrivit tidigare, inne i en lite antiblogg-fas just nu. Men tids nog ska det nog blir mer regelbundet klottrande här, så håll ut, ni som eventuellt gillar att läsa det jag skriver... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Flingunges gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards